مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» 6 نکته برای زندگی موفق در ترکیه

6 نکته برای زندگی موفق در ترکیه


نکات ما برای زندگی در ترکیه از طریق تجربیات و مشتریانی است که از ما ملکی را خریداری کرده و برای اقامت در طول سال به اینجا نقل مکان کرده اند. به طور کلی ، بسیاری از مردم اظهار می کنند که مهاجرت بدون استرس بوده است و آنها به راحتی اقامت گزیده اند. مهمان نوازی ترکی در این میان نقش مهمی دارد ، زیرا همسر سابق دوستانی ترک را در کنار افراد بین المللی پیدا می کند.


با این حال ، همه ما داستانی برای گفتن چیزی داریم که آرزو می کنیم کاش متفاوت عمل می کردیم. همچنین ، نکات لازم برای انجام کار تفاوت بین طولانی ماندن یا تسلیم شدن و بازگشت به خانه را ایجاد می کند. برای بخش عمده ای ، ذهن باز ، انعطاف پذیری و صبر شما را تضمین می کند که تغییر سبک زندگی شما برای سالهای آینده ادامه دارد ، اما ما همچنین نکات خاصی را در زیر ذکر کرده ایم.


نکات مهم برای زندگی در ترکیه


1: مدیریت خوب پول


اگر مشکلی باعث بهم ریختگی زندگی جدید شما در ترکیه شود ، مدیریت ضعیف پول این کار را خواهد کرد. از همان ابتدا ، صورتحساب های هفتگی ، ماهانه و سالانه خود را بدانید و در بودجه هزینه زندگی فاکتور بگیرید. اگر درآمد شما ارز خارجی است مانند حقوق بازنشستگی نیز در یک منطقه بافر ساخته می شود ، از آنجا که نرخ ارز ناپایدار مانند یو-یو بالا و پایین می شود. واقع بین باشید.


بودجه ای برای زوجی که در ملک خود در دیدیم زندگی می کنند ، اجاره ای در استانبول ، که گران ترین شهر ترکیه است ، طول نمی کشد. یکی از جنبه های خوب پول ، نرخ بالای بهره از حساب پس انداز است. تقریباً با 10٪ ، این یک روش عالی برای افزایش سرمایه خالص سرمایه شما بدون هزینه و مدت زمان از 31 روز تا یک سال است.


2: واردات مبلمان و کالاهای خانگی


هرکسی که می دانیم چه کسی وسایل خانه را حمل کرده است می گوید که این اتلاف وقت ، پول و استرس های غیرضروری بوده است. درک سیستم پیچیده واردات و مالیات ترکیه در بهترین زمانها دشوار است و اغلب جابجایی کالاهای عمده را به تأخیر می اندازد. این هزینه باعث صرفه جویی در هزینه شما نمی شود و شما همچنین می توانید مبلمان جدید را در اینجا خریداری کنید.


در حالی که محصولات سفید گران هستند ، بسیاری از فروشندگان اغلب معاملات منحصر به فرد را انجام می دهند و هنگام خرید عمده تخفیف می دهند. گزینه دیگر برای خرید ملک در ترکیه این است که به خانه های فروش مجدد نگاه کنید که به صورت اساسی یا کاملا مبله می فروشند.


3: بیمه درمانی دریافت کنید


هر کسی در ترکیه زیر 65 سال و با اجازه اقامت زندگی می کند باید دارای بیمه درمانی باشد. اما برای بیش از 65 سال اجباری نیست. اگر پول زیادی در بانک داشته باشید این خوب است ، اما در غیر این صورت ، هزینه ماهانه آن برای آرامش خاطر ارزش دارد ، زیرا سکته مغزی ، حمله قلبی یا یک عمل قابل توجه ممکن است هزار پوند باشد. برخی از افراد بیمه درمانی خصوصی را انتخاب می كنند در حالی كه برخی دیگر به سیستم دولتی SGK پرداخت می كنند.


4: کار در ترکیه


سالها پیش ، بسیاری از خارجی ها غیرقانونی کار می کردند. آن روزها از بین رفته است. حتی در استراحتگاه های تعطیلات تابستانی نیز به سختی می توان بدون مجوز مناسب به عنوان سرگرمی شغل پیدا کرد. تا زمانی که برای شغلی در یک شرکت بین المللی صف آرایی نکنید یا در رسانه ها کار نکنید ، یافتن شغل قانونی دشوار است.


برخی از افراد آموزش انگلیسی را انتخاب می کنند اما برای این کار نیاز به گواهینامه TEFL دارند. دیگران در شرکت های تعطیلات در امتداد اژه و مدیترانه کار می کنند ، اما در بیشتر موارد ، این کار فصلی است. بنابراین ، به طور کلی ، حرکت نکنید و انتظار داشته باشید که به سرعت کار پیدا کنید. اگر نیاز به کار دارید ، قبل از نقل مکان آن را در یک صف قرار دهید و اطمینان حاصل کنید که قراردادها و مجوزهای کار وجود دارد.


5: شوک فرهنگی را پیش بینی کنید


تعطیلات فاصله زیادی با زندگی روزمره دارد. از کربان بایرام سالانه که شامل قربانی شدن یک بز یا گوسفند تا احترام گذاشتن به تصمیم دوست ترکی شما برای 30 روز روزه گرفتن است ، وقتی شما اینجا زندگی می کنید فرهنگ واقعا می درخشد. از عروسی هایی که میزبانان فقط کیک و آجیل سرو می کنند ، اما همه هنوز تمام شب را می رقصند. به نوار قرمز بپردازید ، و نگرش Bos Ver (هرگز مهم نیست) باشد ، و تا زمانی که مسیر را تغییر ندهید و روند آن را ادامه ندهید ، شوک فرهنگی سر زشت آن را نشان می دهد.


6: کلیشه نگویید


برای فرهنگ ، غذا ، تاریخ ، فوتبال ، سیاست ، آب و هوا و زندگی روزمره ، ترکیه بسیار متنوع است و در زیر یک چتر نمی توان کلیشه کرد. در استراحتگاه دیدیم دریای اژه ، به لطف جامعه بزرگ سابق ، بریتانیا در همه جا تأثیر دارد ، اما در آنتالیا ، روس ها مهمترین گروه خارجی هستند.


به همین ترتیب ، قونیه محافظه کار ، در منطقه آناتولی مرکزی با استانبول کاملا متفاوت است. اما ازمیر ، سومین شهر بزرگ ترکیه به دلیل نگرش جهان وطنی خود شهرت دارد و در زمینه مد و ترند پیشتاز است. با این وجود ، تنوع گیج کننده ذهن یک موهبت است زیرا لباس کاوش در مکان ها و یادگیری درباره غذا و تاریخچه بسیار سرگرم کننده است.


آخرین ، در لیست نکات ما برای زندگی در ترکیه استراحت ، آرامش خاطر و وقت گذاشتن برای زندگی در ترکیه است. این کشور چیزهای زیادی برای ارائه به هر کسی که آن را از خانه خود انتخاب کند ارائه می دهد. اگر هنوز تصمیم نگرفته اید که کجا را منتقل کنید ، در این مقاله که در مورد مقاصد محبوب سابق سابق صحبت می شود ، نکات و توصیه های بیشتری ارائه می شود. همچنین اگر قصد خرید ملک ترکیه را دارید و می خواهید درباره سرمایه گذاری بیشتر بدانید ، با گروه مشاورین درخت سفید(http://wtthome.com/) در تماس باشید.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده